Elifmoms bizde 2,5yaşındayız ctsi başladık ilk gün heryer çişti🫢 üç tuvalete 5altına diye gitti ikinci gün benim tekliflerimle gittik hiç kaçırma olması üçüncü gün tuttu sık yapmadı ama yaptı kaka yoktu üçüncü gün duğhalac içirdim anne kaka dedi yaptı iki gündür gene kaka yok benden başkasıyla çiş yapmak hosunada gitmiypr lazımlığa otursun istemiyor oturuyor oturuyor yapmıyor nezaman yer yuvaletine gidiyoruz yapıyor şimdiki çocuklar gerçekten çok bilinçli bizler bağda bahçede geZerken öğrenmişiz