Kuzeymomss Minnikkiz doktorum zeytinyağ demişti, ama kantaron bir bitki ve zeytinyağ ile karışım yapılıyor. Benim kayınvalidem kendi yapıyor
Kutay_annesi2022 Minnikkiz saraçoğlu nun kimyon çayını yazın internete 2 tatlı kaşığı yetiyor çok rahatlayacaksınız eskiden de verirlermiş ben veriyorum arada da has zeytin yağı çay kaşığı ile rahatlatıyor kimyon kesin deneyin derim
Mihrimahim16 Canım ilk olarak zeytinyağı içir bebeğine sonra banyo yaptır yıkadıktansonra göbeğine su dök 3-4 tas sonra bir güzel karnına masaj yap masajdan sonra ayaklarını hafifce karnına doğru ittir bu egzersizi yap bak o kaka nasıl çıkıyor 😂
Mihrimahim16 Ayse_3434 acı elma yağı bebeğin ölümüne sebeb olabilir lütfen kullanmayın… Allah korumuş bebeğini ..
Minnikkiz Allmillaa iyi çok şükür tam 10. Gün kaka yaptı doktora götürcem bak seni diye diye😂😂 smdi yine yapmıyor biriktiriyo galiba😁 bugün 5. Gün🥲🥴