Minnikkiz devam et canım inşallah olur. 10 gun olursada doktora goturun ınşallah gerek kalmaz. Zeytın yağına devam et bende verdım. Yanlış yonlendırme olmasın sen gene doktoruna sor. bir çay kaşığı ağızdan verdım kulak çubuğuylada poposuna beyaz kısmını nazikçe soktum. Bunları kapıp karın ustu beklettım ben ıttırme sıkıştırma falan yapmadım. Bizimkide anne sütü, 9 gun yapmadıgını bılıyorum tabı sonra ortalık nanay