Benim kızım da 2,5 aylık neredeyse bir aydır gündüz uykusu yok, geceleri nispeten daha iyi. Ama uykuya dalması çok uzun sürüyor. Bütün günüm onu uyutmaya çalışmakla ve emzirmekle geçiyor. Ben de inanılmaz yoruldum. Bu kadar az uyumasını anlayamıyorum. Az uyuduğu için de akşamları çok huzursuz oluyor. Mental olarak bitik durumdayım. :)