Annecik34 merhaba, sizin minik de benimki gibidir belki. Yatağa koyduğum an uyanirdi, sadece kucağımda uyumak isterdi. Kucağımda uyuyunca da top patlasa uyanmazdi. Bende o yüzden hep gün içinde kucağımda uyuturdum, 1 saat 2 saat ne kadar sürerse. Şu anda sizinkinin uyanıklık süresi ortalama 60 dakika olmalı. Yani her saat başı kucağımda uyuturdum. Yanıma çayımı, coregimi alır otururdum. Gündüz uyuduğu için gece de daha rahat uyuyordu çünkü yorgun olmuyordu. Besigine bırakırdım, 2-3 saatte bir uyanirdi. Gece uykusu daha ağır olduğu için beşikte uyuyordu. Bir de böyle denemenizi tavsiye ederim. Gece en azından rahat uyursunuz. Şimdi 8 ay bitti, 6.aydan itibaren yatağa bırakabiliyorum.