Semaelisa27 Bircaykoyicelim ne yazikki bazen böyle çok zorda kalıp yazan annelere hep bebeğini öldürecek gibi bir muamele yapıyorlar . Oysa hiç kimse bebeğinin saçının teline bile zarar gelsin istemez malesef insanlar çok acımasız ve burda herkes doktor
Semaelisa27 duyguanne Goktugunannesiyim hem özel hem devlet kaç defa doktora götürdük tüm testler yapıldı film çekildi hiç bir sorun çıkmadı sadece diş sorunu var başka hiç bir şeyi yok