Hem diş hem atak haftası bir araya geldiyse ondan bu kadar yoruluyor olabilirsiniz, diş jelini onermiyorlar lütfen kullanmayin onun yerine diş granülleri var ondan verin, sık sık dışarı çıkın hava alsın, duş aldırın duş hem yorar hem de uykusunu getirir, lavanta yağı damlatın baş ucuna bı damla güzel uyutur dinlendirir, bide her yağı bebeğe kullanmayın ayak altından tehlikeli olanlar var doktora sorarak kullanın mümkünse 🙏 size sabır diliyorum gerçekten çok zor ama geçecek az bı sure sadece sabredin uyku saatlerini kaçırmayın rutin oluşturun her gün aynı şeyleri yapin düzene girecektir 🤗