TOSPAMMM17 Minikkbebegimm ha ben böyle devlete yA aşı ya bu aşı çok önemli bişey bundan bile para kazanma peşindeler
Barlas_mom TOSPAMMM17 nimenrix biri bexsero ikisi birden yapıldı ilk dozda 1650 TL tuttu zam geliyor sürekli şehir farkı olduğunu sanmıyorum yakın zaman da yaptırdım
laliko35 TOSPAMMM17 iki çeşit menenjit aşısı var biri nimenrix biri bexsero 3 aşıda 3 doz oldu nimenrix en son 574 liraydı bexsero da 900 kusur
laliko35 TOSPAMMM17 kizimizin dr yapılması gerektiğini söyledi araştırdık yaptırdık google a yazarsanız hangi aşı ne için yapılıyor yazıyor iki aşı da farklı menenjit virüsleri için yapılıyor
Ysmn11-11 TOSPAMMM17 yaptirmak zorunda değilsin ben de karar veremedim bi yüzden artık 7. Ayda vurduracagim maliyetli bir de
Barlas_mom TOSPAMMM17 Onu da doktorunuz ayarlıyor bizimki 5.ay da 7.ay da 15.ayda olacak şuan 5.ayda kini yaptırdık ikinci doz 7.ay da
Ysmn11-11 Linlin1511 ben bi doktorun canli yayininda dinlemistim aşılar maaliyetli olduğu için karşılamıyormuş gündemde varmış ama o ücretsiz olana kadar bizim çocuklar büyür
TOSPAMMM17 Ysmn11-11 bizde şuan 7ay 15 günlük oldu oğlum ondan sordum acaba ne zman ve nasıl oluyo diye