9 yaşındaki oğluma o zamanlar doktoru 13.ayda tek doz nimenrix uygun gördü öyle yaptırmıştık şimdi 17 aylık kızım var doktorunun kararıyla 13.ayda tek doz nimenrix oldu 25.ayda tek doz bexsero olacak valla 1000e yakın aşılar şuan kızımın daha 8 ayı var herhalde bexsero bu gidişle 1.5-2 bin olucak 1 dozu🤦