Sleepwalker çok korktuğum şeylerden biridir öyle durumda kapı önünde terlik vs mutlaka bişey koyarım 🙁bi defasında eşim evde fırına yemek koyduk.. Allahtan ki kızım kucağımdaydi.. Bende bebek arabasıyla kızımı gezirirp gelicem eşim evde kalıcaktı. Neyse bebek arabasına kızımı oturttum( o zamanlar 7 8 aylık) eşimde kapıda bizi gönderiyor. Kızımı bebek arabasına oturtmama yardım ederken kapı kapandı.. Yemek falan umrumda değil, kızım içerde olsa çatlardı aglamaktan 🥺bizde şişe ile açtık kapıyı, kapı kilitli değilse açılıyor.. Ama hep aklımda ya kızm içerde olsaydı 😩