bebegim 19 aylik ve cok hiperaktif bir bebek asla yerinde durmuyor bebegimin karnını doyurdum mama sandalyesinde otururken dedim birazda gezdireyim dışarıda bebek arabasını tam apartamana cikardim kapı ceyran yap kapan evimiz 8. balkon kapısı acik sadece mama yerken aciyorum oda hava alsin diye sonra hemen kapatiyorum neyse anahtarda yok yarabbim kafayi yedim aklima bin türlü sey geldi düştü mu dusecek mi asagi inip inip balkonlara baktim bi yandan agladim bi yandan dua ettim bebegim iceride ben disarida baya aglastik acamadi komşular çilingir aradim hemen gelemem dedi saolsun o ara komşumun erkek kardesi geldi ilk defa gordum şişeyle kapiyi acti ama açılana kadar acaba atladi mi diye aklimi oynattim rabbim kimseyi sınamasın yavrusuyla mama sandalyesinden iner normalde ama ayağı sıkışmış inememis anne uf diye ayağını gosterdi hemen aman siz siz olun anahtarsiz sakin kapi onu demeyin cikmayin hala etkisinden çıkamıyorum 😢😢