Aysunn25 bence de genetik canım oğlum 1 yaşında ilk saçı oldukça uzun ve gürdü zaten gözlerine iniyor diye kestik şimdi yine aynı uzadı zaten öyleydi benim de eşimin de gür saçlarımız
Kuzenimin kızı 2 yaşını geçti ama hala çok az saçı kestiklerine rağmen
Tabi bunlar benim gördüğüm belki etki eder başka bebekte bilemem 😊