Aysunn25 Çok tüy gibi saçlar. Ben oğlumun kestim. Çabuk uzadı yine tüy gibiydi. Kesmemdeki sebep uzun olsun gür olsun mantığı değil. Böyle tüy gibi hafif inceciks açlar gitsin diye kestim birde enseleri daha uzun kaldı kafasının üstü daha geç uzadı saçma sapan düzensiz bir saç. Şimdi bir ksc gün önce yeniden kestim. Şimdiden çıkmaya başladılar ☺️