Ndrg-12 aynısını yaşadık. Bizimki de 42.5 cmdi. Şu an 1 yaşında hiç bir sorunu yok. Dediğim gibi sadece kafası 1 cm küçük o kadar. Siz takip edin her ay. Büyümesi önemli olan biraz büyük biraz küçük farketmez. Yeter ki süturlar açık olsun. Zaten büyür kafası. Sizi çok iyi anlıyorum. Aynı şeyleri yaşadım. Sürekli elimde mezura kafasını ölçüyordum. Ha bir de 6 aylık hareketleri nasıl? Çünkü beyin gelişimi iyiyse belli ediyor kendini. Bizde ultrasonla baktılar. İsterseniz doktorunuza söyleyin bir baksın. Bir de genetik de olabilir. Boşu boşuna kafanıza takmayın. Her bebeğin kafası dedikleri ölçüde olmak zorunda değil. Dert etmeyin. Yüksek ihtimal bizimki gibi kafası azcık küçük olacak o kadar 🤗