Bugün aşı olmak için sağlık ocağına gittim. Hemşire bıngıldağı kapanmak üzere dedi. Sağlık ocağındaki doktor da tatmin edici cevaplar vermedi. Doktora gittim o da kontrol edelim baş çevresi büyüyor mu diye. Bir ay sonra tekrar gelin dedi. Oğlum 6 buçuk aylık. Başın gelen var mı? Çok tedirginim hiç bir cevap beni tatmin etmiyor çok üzgünüm. 😪