Metesra Misipisi35 bir öğünde yoğurt verilse mesela ne bileyim doktora henüz sormadım ama bana da doymaz gibi geliyor
Metesra Asl29 ben şu anda yoğurt veriyorum diğer besinleri tadım yapıyoruz daha. Baya yoğurt yiyor ama üstüne emip öyle uyuyor nasıl olacak kafam karışık benimde
Misipisi35 Metesra yoğurt tmm ama bu tadim adı üstünde onunla doymaz zaten 7 qylik bebek dediğin daha süt bebeği asla anne sütü sagin ya da mama baslayin mutlaka .mama da öcü değil. Onun vitamin alması lazım gelişmesi için yoğurtla olcak iş değil
Asl29 Metesra benim kızım sabaha karşı uyanıyor emziriyorum geri yatıyor sonra uyandığında normal kahvaltı yaptırıyorum yumurta peynir zeytin yiyebileceğini yiyor sonra uyku saatine yakın emziriyorum uyuyor zaten uyanınca meyve yada yoğurt veriyorum ½ saat sonra emziriyorum uykusu gelince zaten anlıyorum uyuyor geri uyanınca normal çorba içiyor yada yemek ne varsa yiyor tabi tuzsuz ve baharatsız taze fasulye dolma biber her şeyi yiyor yani
Misipisi35 Asl29 siz iyi misiniz 12 aylık bebekle 7 8 aylık bebeği nasil bir tutuyorsunuz 12 aylık bebek kasik Çatal bile tutar kendi açlığını tokluğuna bilir 7 8 qylik bebek ne bilsin.tutturun 8 aylık bebeğe Çatal kaşık bakqlim daha doğru düzgün oturamaz bile . 12 aylık bebek yürür. Lütfen bu konuları doktora sorun böyle ne cesaret küçücük çocuk o daha
Asl29 Misipisi35 benim kızımda kendi yiyor zaten kaşıkla ve çatalla çorbasını ben yediriyorum bazen ve ben de çocuğumun ne zaman doyup doyamadığını anlıyorum doktorum da 8 aylık olunca doyumluk yedirmeye başlayabilirsin dedi zaten anne sütü de alacak artı mama öcü değil ama benim kızım biberon tutmuyor mamayı da sevmiyor zaten 6 aylıkken verdim bir kere istemedi
Misipisi35 Asl29 bigun deneyin mama ya da anne sütü vermeyin ise başlamadan bakalim doyacak mi buraya da yazarsınız
Asl29 Misipisi35 siz 24 saatten felan mı bahsediyorsunuz anlamadım bebeğim zaten ben gelene kadar 8 saatin yarısı uyuyor neredeyse 9 da kalkıyor 12/1 arası uyuyor 2 gibi uyanıyor bende 3 de evde oluyorum
Misipisi35 Asl29 bu söylediklerinize inanmadım kusura bakmayın. 8 aylık bebek bu ayda yüzde kaç anne sütü almalı yüzde kac ek gida almalı bi Google yazın en iyisi. 8 aylık bebek kasik Çatal kullanıyor inanmak mümkün değil ama öyle diyorsanız öyledir
Asl29 Misipisi35 anlatamıcam ben size kendimi sanırım yormak istemiyorum daha fazla sizi işten geldikten sonrada çocuğa yemek verecek değilim ki benim bebeğim beni emmeden de durabiliyor sadece ek mamayla bunu biliyorum 1 hafta boyunca ev taşıdım ve kızımı anca 3 kere emzirdim gün içinde oda zar zor vakit bularak ve hep yemek yedi şuan kilosu ve her şeyi yolunda merak etmeyin
dolunaymomsss Asl29 süt biriktirmek için biraz geç kalmışsınız bir hafta öncesinden günlük her emzirme sonrası ne çıkarsa ustuste koyup biriktirip paketleyip buzluğa atmanız gerekiyordu ki işe başladığınız da biberona en azından idare edebilecek kadar bırakmanız lazımdı. Şimdi süt yoksa o bebek durmaz mama başlasan da belki o mamayı da hemen kabul etmeyebilir emerken de mama tavsiye etmem. Zaten ek gıda alıyordur ben sabah 8 de emzirip çıkıyorum kahvaltı hazırlayıp bırakıyorum uyanınca kahvaltı yapıyor. Uyumadan önce de 90 CC süt bırakıyorum öğlen en geç 2 de evde oluyorum hatta bazen 90 değil 60 bile icebiliyor kahvaltısını güzel yapıyorsa 9+9uz. iş yerinde de sağıp buzluğa atıyorum sonraki günler çıkıyor. 10:30-11 gibi sağıyorum
Asl29 Misipisi35 Misipisi35 çünkü kaynanam beni anlamıyor bende burdan biraz konuşma gösteriyor belki anlar diye kızıma memeyi bıraktır diye diretiyor sonrasında bırakması zor oluyormuş
madrefelice Sekiz aylık bebeğin ana öğünü anne sütüdür %70 anne sütü doyurur 12 aylık bebeği %30 anne sütü doyurur arada çook fark var neyle sağıyorsunuz manuel pompaysa o yüzden sütünüz çıkmıyordur elektrikli alın derim ha eğer elektrikli olmasına rağmen 20 ml çıkıyorsa o zaman mama başlayın bencede zaten siz yokken tek öğünü mama olsa yeter diğer öğünlerde yine ek gıda verirsiniz inat etmenin bir anlamı yok bence zaten burda kimsenin tavsiyesini umursamayıp kendi bildiğinizi yapacaksanız niye soruyorsunuz birde memeyi bıraktır diyen Kaynanama asla çocuğumu baktırmazdım öyle işmi olur
Misipisi35 Asl29 :)( konu başlığını ve içeriğiniz de kaynananjn k si yok neyse anlaşıldı iyi aksamlar
nilesea Asl29 neyle sağıyorsunuz, manuel pompalar pek işlevsel olmuyor, elektrikliler daha başarılı süt çıkarmada. Bebeğiniz sadece anne sütü ile güzel beslenebiliyorsa sütünüz vardır bence sağmalık da.