QueenMommm Mavisdrn bende biberon kullandım ama meme reddi yapmadı daha çok meme emdikten sonra biberon reddi yaptı 😁
Mavisdrn QueenMommm bugün ilk adımı attık hiç vermedim biberon silikonu da takmadım ucu zorla agzina veriyorum emdiği kadar diyorum artık , ay çok güzel bir hismiş ilk defa göğsümden emdi çünkü 😍
Mavisdrn Edibudu ay inşallah ya sabahtan beri hiç biberon vermedim ,silikonuda takmadım , şırınga alıp ucu çıkartıp hemen ağzına veriyorum tabi bocalıyor önce ağlıyor zorla tuturuyorum , bir zaman alacak fakat sin
Edibudu Mavisdrn ben eczaneden Lansinoh pompa aldim gogus ucu cikaran ama cok gereksizmis siringa daha ucuz ama isterseniz onuda deneyebilirsiniz
Edibudu [https://www.cimri.com/meme-ucu-kremi/en-ucuz-lansinoh-gogus-ucu-cikartici-fiyatlari,915544](https://) Mavisdrn bu urunude deneyebilirsin once bununl pompala hemen ucu cikinca bebegin agzina ver ben cok kullanmadim ama aklinizda olsun
Mavisdrn Edibudu şırıngayla aynı işlevi görüyor sanırım, şırıngayla tutmazsa pompayı alıp deneriz bakalım ❤️
Damlali Mavisdrn büyük siringanin üç kısmını kes kuzum ve göğsünü vakumla biraz beklet ve bebeğine ver zamanla çıkıyor bu şekilde İnternete yaz şırınga ile gogus ucu çıkarma diye nasıl yapıldığını görürsün hemşirelerde bu şekilde öneriyor hastanede
Temmuzannesiyim Mavisdrn benim de hiç yoktu dümdüzdü. Elektrikli pompala sürekli sagdim o şekilde zamanla çıktı. 2. Bebegimde çok şükür hiç sıkıntı yasamadim.
Mavisdrn Temmuzannesiyim ne kadar süre sagdiniz çocuk emmezse göğüs kurur diyorlar en çok ondan korkuyorum
Temmuzannesiyim Mavisdrn bebeğim 3- 4 aylık olana kadar sagdim sütümü ama o süre zarfında artık uçlanmıştı.
aysetugba Mavisdrn ilk 1 ay bende silikon üç ile emzirdim zaman içerisinde göğüs ucu çıkıyor. İsterseniz emzirme öncesinde ılık kompres yapıp elinizle yumuşatın enjektörle yapılan bir uygulama var onu yapın. O işlemde göğüs ucunu belirginleştiriyor. YouTube da videosu var. Zaten bir süre sonra bebek o haline alışıp tutuyor endişe etmeyin.
Mavisdrn Temmuzannesiyim benim de çıkar inşallah , şuan silikonla devam ediyorum emzirmeye , bide sonradan sağıp veriyorum, böyle ilerliyoruz iyice uc çıkınca sağmayi bırakırız inşallah
Mavisdrn Sinemolojib çok şükür sol tarafı silikonsuz tuyuyor artık , sağ tarafi dahs kavrayamadi sol tarafi çıkarmaya çalışıyorum şimdi