Mavisdrn hiç ama hiç göğüs ucum yoktu hatta diyordum bebeğim nasıl emicek ( önemli olan o kahverengi bölgeyi zaten ağzına alması) neyse ben eczaneden göğüs ucu çıkarıcı diye satılan birşey aldım hemşiremin önerisiyle. Emzirmeden onunla ucu çekiyordum( acısız basit bir olay). Öyle yapa yapa ee bebekte emdikçe şuan oğlum 2 yaşında göğüs ucuna sahibim. Yani çıkıyor göğüs ucu zamanla.