Ates_mami ani bebek ölümleri veya sids diye googleda aratırsanız bir çok kaynak bulabilirsiniz. Benim doğum yaptığım hastanede heryerde bununla ilgili uyarı afişleri de vardı. Kusma için yan yatırın diyen doktorlar var ama reflü yatağı da bunun için zaten. Benim kızım reflüydü, sık sık kusuyordu, sırt üstü reflü yatağında yatırıyordum. Yan da yatırdığım oldu daha rahat uyursa diye ama o zamanlar sürekli gözüm üzerinde oluyordu.
Birde başı için bişey demedim zaten. Başını bebek kendi istediği şekile sokuyor zaten. Ama sırtüstü olması gerekiyormuş.