Balkuupu Arkadaşa sizin yazdiginizi şimdi okudum negatif birisiniz ne desem terse çekeceksiniz belli kanaatinizi vermişsiniz zaten. İki çocuğum var ilki o kadar zordu ki 10 yıl ara verdim, ikinci bir yaşına yeni girdi. Hepsi geçti çok şükür, pozitif bakmak pozitif olmak güzel birşey tavsiye ederim.