Hanımlar merhaba,
Yapı olarak hep neşeli, şen-şakrak, çocuksu bi insanım. Doğum yapalı 2 ay oldu. O günden bu güne konuşmayı bile bıraktım. İçimden hiçbir şey yapmak gelmiyor. Eşimden başka kimseyle görüşesim yok ama o da mecburen işe gitmeye başladı. Aileme geliyorum herkes birlikte vakit geçiriyor sohbet ediyor ben bir kenarda çocuğu avutuyorum. Yapılan planlara dahil olamıyorum. Bebişimi çok seviyorum tırnağı acısın istemem, söylerken çekiniyorum ama çok bunaldım. Bir bebeğin sorumluluğu çok ağır geliyor. Sürekli olacak olması daha da ağır geliyor. Saçıma başıma bile bakamaz hale geldim. Psikolojik sorunlardan mı bilmiyorum ama fiziksel rahatsızlıklar da yaşamaya başladım. Ne yapacağım nasıl kurtulacağım bu psikolojiden bilmiyorum. Siz yaşadınız mı böyle bir durum ve neler yaptınız?