Hiwarab emin ol ben üzerine gitmiyorum . Geliyor odaya geçiyor ben oturma odasında çocuğa bakıyorum o oyun oynuyor yanına gidip bişey dediğimde affedersin çocuk azarlar gibi ters cevaplar veriyor. Elbette onlr içinde zor ama her seferinde eşini terslemek yüzüne bakmamak ne kadar doğru ?
Haftanın 1 günü bizi dışarı çıkarınca herşeye isyan etmesi ne kadar doğru ?
Bu borç bilmem ne bahane bırakın Allah aşkına bu borçlar çocuktan önce de vardı ve bu adamlar çocuktan önce de çalısip eve geliyorlardı değil mi ?
Evet .
Yani demem o ki borç çalışmak bunlar bahane