Yagmur12 benimkiiiiii...bi o yorulur..paso uyuyor,uyumadigi zamnlr ya telefonla ya tuvalette takiliyor..bisi soylemeye gelmiyor ,surekli bi oflama gorsen tas tasimista yorulmus dersin..ogretmeniz koca yazi dibimde gecirdi..anasini hic aratmiyor..anasindn daha cok kaynanalk yapiyo..herbisiyime laf ediyor..ben hem cocuk, hem yemek ,hem temizlk ,hem misafr geberiyorm yorgunlktn ama onun keyfi gicir.cani sıkiliyormus, hergunu ayniymis..sinir oluyorm ona artik!!ya birgun ya bi sabah sunu demesi icin gozunn icine bakiyorm" bebegi emzir ver ama git uyu birz..huzurszlanirsa seni uyandiriyimm.."neden demiyorr..neden bu kadar bencil..her sabah ayni soz:" offff bu gece hic uyuyamadm,basim gozum cok pis agiriyor"..