Aysegulss Zehkek instagramda mühendisinoğlu diye bir sayfa var. Doğal ürünleri paylaşıyor. Orda d vitaminlerinin içeriklerini görebilirsin
Melisa08 Bize de doktorumuz saglik ocagininkini kullanmamamizi söyledi , Pedia-D verdi onu kullaniyoruz 😊
Kuzumveben Nerminkuzey icinde puf sprey seklinde var 1 puf 3 damlaya esit ama pufu kullanmak istemezseniz icinde damlalik var onunla 3 damla ocean400
balamir_ Mihriban_alp bebegim 15 günlük oldu bende d vitamini almayı düşünüyorum. Bu ocean uygun olur değil mi bebeğime?
melbas Murez bende bugün aldım ocean 5 aylık bebeğime ama nasıl kaç kere veriliyor hiç bilmiyorum :-/
Murez melbas prospektüsünde yazar canım, 400IU alacak günlük, genelde 2 damla ya da 1 fıs şeklinde oluyor ama ocean da tam olarak kaç damla 400 IU oluyor ona bakmak lazım, ben wellcare kullanıyorum 1 fıs sıkıyorum ya da 2 damla damlatıyorum.
Elizbkrc Zehkek bende kullanıp kullanmamak konusunda kararsız kaldım ebe arkadaşımla görüştüm kesinlikle önermiyorum dedi ocean 400 önerdi onu kullanıyorum