GmzSnn Bende weriyorum şu an 5,5 ayLığız ama 6 ayına kdr suLandırıp biberonla içicem hepsini sewiyo zaten bioLojik aLıyorum hep 6 aydan sonrada kaşığa geçircem yanLız şu an biberonla içirme sebebim birden kaşıpa geçince kabız oLuyoLar o yüzden bende mide alıştıktan sınra geçerim kabızda oLmaz sanıcısda oLmaz
Gurbettebianne MerveKya ben veriyorum ev gezmesi hariç dışarı çıkınca felan alıyorum yanıma . Ama evde hepsini kendim yapıyorum evde vermiyorum . 8 aylığız
Mervyagmr MerveKya canım ben verdimde hiç güzel değil bide kokuyor hic sevmefim bes aylik kizimda sevmedi muzu ezip veriyorum onu daha istahli yiyor