irem-Dora Barlassmomm hipp organik combiotic 1, doğduğundan beri onu veriyorum. 3 aylık azalttik şimdi. bir sorun yaşamadım ben. Hastanede Aptamil vermişlerdi onu kustu hep, ondan hippten memnun kaldım zaten doktoru onu yazmıştı
irem-Dora Barlassmomm sütüm eskisine göre biraz daha arttı, bestlack promalt ise yaradı biraz bir de emzirdikten sonra sağmaya çalıştım. İki saatte bir sagabilsem muhtemelen yeterli sütüm olurdu da hala az geliyor, doymadığında mama veriyorum günde bi sefer
oneboytwinmom Minikprensesinannesi892 teşekkür ederim.. valla gözlerim doldu. Baya bunalım halindeyim. Kendimce eşimle vs sıkıntılarım var. Teşekkür ederim.