Barlassmomm aptamil conformil, hipp organik combiotic veya sma optipro bildigim kadariyla bunlar birbirinin muadili mamalar. Her bebekte farkli tepki olabiliyor. Birinde kabiz yaparken birind cok iyi geliyor. Ucunun de ortak ozelligi icinde probiyotik olmasi. Biz 3 unu de kullandik en cok hipp ten memnun kaldik. Simdi sma ve hipp aralikli olarak karisik veriyorum cunku bazen cani sma bazen hipp icmek istiyor sipanin su siralar dis cikarma donemi baya zorluyor bizi. Aptamil bize iyi gelmemisti cok gaz yapmisti. Bilgim dahilindekiler bunlar umarim yanlış bir sey soylememisimdir 🥰