elifyilmaz böyle yapmayın ama. Gün içinde sadece uyutmadan önce emzirin aralarda ek gıda teklif edin. Çünkü kaşık mamaları çok tok tutuyor onları yerse hiç bişe yemez. Aç kalıyor diye düşünmeyin aç olunca herşeyi yer😊 bı kaç gün böyle yapın yer . Az yemesi yada yememesi normal. Aliscak siz alistircaksiniz.😊 Az az yesin herşeyden yesin . 1 kasıkta yese doyar inanın.