Kızım 7 aylık ilk defa formül mama vermek için hipp organik combiotic aldım. Önce kendim baktım tadına midem bulandı öğürdüm berbatt bi metalimsi tat balık kokusu gibi bir şey vardı. Kızımda içmedi ağzını buruşturdu asla biberonu ağzına almıyor ağzını dahi açmıyor hatta. Normal mi tadının böyle kötü olması? Bütün mamalar böyle mi?