Ebrarsuu Minnakoglum mesela nasil yapabilrim bende onu surat yapiyorum anlamiyo anne sokaga goturme diyorum inatla cikarir eve asla gelmiyo sokaga habire istiyo cocugu goturuyo maksat gosteris olsun
BGY Simayiniz o kadar uzuluyorum ki kendi annesine özellikle boyle yapanlara kadıncağız kim bilir ne kadar üzülmüştür cocuk sahibi olunca bisey oluyor bazılarına
Simayiniz BGY aynen kndi annesine özellikle.. esininin anneside olsa ypmaman lzm ama sevmiyo olabilirsn kotu biseler yapiyodur hklidir ama kndi annesinede ypanda nankordur
Devrim BGY Evet bana bir şeyler oldu inanki İki dakika koynumda durmamıştı 9aydır karnımda büyütüp beslediğim bebem. Pardon bana ne idi değil mi 😂 sizin kafalara erişmek çok zor hanımefendi kusura bakmayın şey edemicimm
2405 Tulay09 sende söyle canım senin için mi doğurdum de al kucağına benimde öyleydi vermedim valla kusura bakmasın kimse neden bakamıyor musum sen başta izin vermişsin ben asla izin vermiyorum ben yıkarım sen su dök de beraber mi oturuyorsunuz canım
Devrim Simayiniz yok kızzz ne kovması 🤣 hava almak iyidir. Kişi kendinden bilir işi işte netcen 😁 bana yazdığınıza cevaben Sığır mısınız hanımefendi kovsam kovdum derdim. Hava alıp geri döndü iki tarafa da iyi geldi.
41hamile Benim oğlanı bnden başkası susturamıyor daha 50 günlük ama tanıyor sanki beni alt üst oturuyoruz aşağı indirdi kayınvalidem bnm de işime geldi evi temizlicektim 10 dk geçmedi geri geldi yoook bu sensiz durmuyor Die 🙂
41hamile Benim kayınvlide biraz da dominanttır hemen de küser ama bakıyorum herşeyi benden izin alıyor cocuk konusun da suraya yatırayım mı yıkayalım mı kucağıma alayım mı diye ilk doğduğunda hiç kucağıma vermiyordu bile meğer eşim demiş annesi o en iyisini bilir karışma diye
Prensinannesi23 Tulay09 bu bebeğini kıskanmak değil ki kıskanan bence kayınvaliden eşin ne diyor bu duruma bence eşlere bu durumda birazda iş düşüyor benim eşim asla kimseye karıştırmaz doktordan öğreniyoruz zaten her şeyi biz eşim ona göre yapıyor diyor
maymay Tulay09 sen bakamazsın demese iyi mis aslında anasından iyi ki bakacakmış alla alla o bi yana aslında güzel sende kendine vakit ayir kuaföre git uyu dinlen uzat ayaklarını kitap oku oh :)
Kbrakurt Tulay09 tavrınızı koyunuz. Sen bakamazsinda ne demekm anasının karnından çocuk bakıcısı olarak mı doğmuş. Ciddi anlamda koyun tavrınızı ilerisinde baş edemezsiniz. Benimde kaynanam bakiyo çokta güzel bakar. Ama ben varken verirsem alır vermezsem hiç bişey demez. Bakımını falan özellikle bana bırakır hem bebeğim hem benim açımdan. Ayrıca kilosu çok güzel maşallah. Rabbim esirgesin.