Gesibaglari ben cookplus mıydı neydi onu sormuştum uygun olduğu için indirimdeydi alıcaktım oradaki çlışan bana col ısınıp sürekli makınayı dinlendirip çalıştırmak gerektiğini söyledi oyuzden gücüne falan dikkat ederseniz makınenin bence problem olmaz cokta ucuza kaçmayın elektronik sonucta