Gesibaglari Merhaba arkadaşlar, hamur makinesi almak istiyorum. Çok fazla seçenek var. Hem marka olarak, hem büyüklük olarak, hem woltaj olarak. Kullandığınız memnun kaldığınız ya da duyduğunuz ürünler hangileridir? Fiyatı önemli değil.
Gesibaglari Pirayeada robot süpürge de mesela en iyi.marka ronorock, ama bu hamur makinesinde tam.olarqk hangisi iyi çok anlayamadım. Sürekli pasta börek.yapan biri değilim ama ucuza.aldigum.her şeyin 1 sene sonra bozulup 2. Alma durumuna düştüğüm için bir kere alayım iyi olsun mantığındayim artık.
Pirayeada Gesibaglari çok hanur işi yapmıyorsanız karaca öneririm yalnız aparatları makinede yıkanmiyor çiğ köfte bile yapıyorum onunla
Gesibaglari Pirayeada sanırım hiç birinin makinede yıkanması öneriliyor, yorumlar genelde o şekilde. Teşekkür ederim
pazartesisendromu Pirayeada sizinkisi hangi model benim ki siyirma aparatli cift kollu 1750 walt olan ortasinu cukur yapip kenara yigiyir
Pirayeada Gesibaglari bir tane var ama markasını unuttum k ile başlıyor onun makine de yıkanıyor iyice araştırın öyle alın
Gesibaglari rosesbabys evet onu sordum. Demek istediğim demek ki genel olarak sıkıntı çıkarmayan ürünler . O yüzden gereksiz pahalı olanları almanın bir mantığı yok diye düşündüm
NmalkoC Karâca multichef kullanıyorum 3 yıl oldu cok memnunum hiçbi problem cıkmadı bugune kadar mesela cigköfte yapıyorum yaklaşık 45 dakıka kadar çalışıyor ona rağmen makına ısınmıyor hiç tavsiye ederim kıyma çekme aparatıda var kıyma çekip köftede yoguruyorım tavuk çekip nugget falanda elim ayağım gibi bişey daha pahalı birşey arıyorsanız kitchenaid var fakat her yıl yağ bakımı falan oluyor ve aparatları gereksiz pahalı
Gesibaglari NmalkoC evet onlar piyasasin üzerinde rakamlar. Ama anladığım kadarıyla çok sıkıntı çıkarmayan bir ürün bu hamur makineleri. Herkes memnun kullandığında. O zaman çok para vermeye de gerek yok