asafmomyy doğumdan sonra vurulması gerekiyordu ikinci gebelikte sorun yaşanmaması için bence siz doktor ile görüşüp bilgi almanız daha uygun olur 😇 benim de kan uyuşmazlığım var hamilelikte 25 haftalık iken vuruldum bir de doğum dan 3 saat sonra idi 😇 siz doktor ile görüşüp bilgi alın 😊 geçmiş olsun