asafmomyy bizimde var, hamileyken iğne oldum ama olmasa da çocuk için sorun değil anne için sorun asıl, yani bebek o sebeple ağlamıyor merak etmeyin, doğumdan sonrada bebeğin kanına bakılıyor anneyle arasında uyuşmazlık varsa iğne yine anneye yapılıyor bebeklik bir durum yok korkmayın, bolca emzirsin açtır ya da başka bir sebepten ağlıyordur, havalar sıcak çok kalınsa üstü ondan da rahatsız olabilir dikkat edin