Bende 23. Günümdeyim.Bebek normal doğdu ama epizyo açmalarına zaman kalmadan makata kadar yırtıldı.dikmeye çalıştılar ama olmayınca anestezi verip ameliyata aldılar.Hala toparlanamadım normal doğum yaptığım halde. Koku oluşmaya başlayınca hemen Dr gittim enfeksiyon başlamış dedi. Ne sürüyorsunuz dedi hiç bişey dedim baticon yazdı pansuman yap dedi fönle kurut dedi. Sakın üstüne oturma hep yün yat dedi.ilk tuvaleti mi korka korka yaptım şimdi daha iyi ama hala sıvı besleniyorum sakın ekmek yeme dedi katı beslenme dedi inşallah eski haline döner😔