Merhaba arkadaşlar, 15 gün önce sezeryan olacakken sancımın gelmesi üzerine normal doğum yaptım.Yorgunluktan ıkınamadım ve bol dikişli bir doğumum oldu.İçte sağda ve solda yırtık vardı ayrıca makata doğru dış dikişlerim var.
- Gün kontrolünde doktor güzel kaynamış böyle dikkatle devam et demişti.Dik oturmuyorum bacaklarımı ayırmıyorum elimden geldiğince bitişik yürüyorum.
Bugün 15. Gün kontrole gideceğim akşam ama çok korkuyorum.Ayaktayken vajinamda dolgunluk oluyor.Kanama adet kanaması gibi hatta dün baya pıhtılı geldi birikenlerdir diye düşündüm.
Dikişlerim geriliyor.Ve dün baktığımda perine bölgesi et gibi uzun bir boğuma benziyordu.Hemoroid memesi olanlar bilirler uzun bir parça gibi ve ordaki dikişler kaymış gibiydi .
Sorularım
1) Perine bölgesi böyle kabarık olması normal mi? İz mi kalıyor bu şekilde( kızarık bir doku gibi değil )
2) Dikişlerin açılmış olmasından şüpheliyim.Açıldıysa tekrar dikiliyor mu? Dikilirken çok rahatsız olmuştum doğumda.Bu yüzden korkuyorum🥹
Süreci başa sarmak da beni korkutuyor.Bebeğimi zor emziriyorum oturamadığımdan hep biri kucağıma getiriyor alıyor.Oturmaya hasret kaldım resmen.Doktor kontrolüne bile nasıl gideceğim diye kara kara düşünüyorum arabaya oturamadığımdan