Ghi Zeytinnn-gozzz1 kalıco fön çektiriyorum ben 6 ayda bir müthiş oluyor yıka ve çık ekstra bir sey kullanmanıza gerek de yok
bambiii Zeytinnn-gozzz1 O zaman aynı sorun ablamda var brezilya fonu yaptırıyor ve kerastase ürünlerin önerebilirim :)