mrvelfada az önce uyku postuna yazmıştım 8+8 olduk beni perişan etti ya dörtt gündür falan uykulara direnme özellikle de gece uykusu çok ağlıyor uykudan ağlayarak kalkıyor dalamıyor gün içinde mızmız huysuz sürekli ağlıyor peşimden sürekli ya umarım geçicidir üst dişleri de geliyor atak mı diş mi ikisi bir mi artık beni perişan etti😥