mrvelfada Kızlar iyi geceler.. Oğlum 8 ay 17 günlük.. Bir süredir sürekli ağlıyor mız mız beni tuvalete bile göndermiyor artık bunalıma girmekten korkuyorum. Bütün 8 aylık bebekler aynı mı?? Geçer mi süreç bian önce😒
Anonim81 mrvelfada az kalmış atağın bitmesine sabret 🤗 bizde 6 ay atağındayız kök söktürüyo 2 gündür 😊
salakmisincemilee mrvelfada hala uyumadı beşiğine tutunup kalkıyor ve oyun oynamak istiyor zombi gibi oldum 😥
Nimetdogann mrvelfada ayyyy en zorlandığımız ataktı etkisi aylar sürdü çünkü alışkanlık edindi resmen 4. Ay atağı filan yanından geçemez öyle bir şeydi yani Allah kolaylık versin
Anonim81 mrvelfada dayanılmaz olabiliyor evet. Ben daha 8e erişmedim ama biliyorum ki bunlar daha iyi günlerim 😂
mrvelfada Nimetdogann Valla korku filmindeyim sanki. Bitsin ya bianönce nolur sürekli ağlaması psikolojimi bozuyor sürekli kucağıma almaktan sakinleştirmekten dermanım kalmıyor artık
mrvelfada Busrabsr Sabah 6 gibi direk ağlayarak uyanıyor emziriyorum hemen. Gece uyanmıyor ama yatması 00:00 ı buluyor
mrvelfada Anonim81 Allah hepimizin yar ve yardımcısı olsun.. İlk çocuğum benim.. 31 yaşımdayım.. Ama o kadar gözüm korktuki 2. Çocuğa halim kalmadı diyebilirim
Anonim81 mrvelfada amiiinnn. ben 11.senemde yaptım çocuğu ilkine zor cesaret ettim. 33ümdeyim ve 2.yi düşünmüyorum kaza bela olmadığı sürece 😂 tek çocuk kafi 😂😂
mrvelfada Anonim81 Aynen gerçekten mantıklı olan tek çocuk sanırım. Her geçen gün bu fikir daha da aklıma yatıyor🤓 İlerde oğlumun bi kardeşi olsaydı diye pişmanlık duymam inşallah sadece
Anonim81 mrvelfada hesap sorar senden anne niye kardeşim yok diye diyolar bana sürekli. Yapana mani olmam yapmayana da karışmam asla 😂bana da karışsınlar istemem. Ama durmuyorlardı.