Ya soyle bi mantıklı düşünün bu bebekler kaka yaparakda reflekslerini gelistiriyorlar çiş tutturun normal çiş deyin senin benim afedersiniz kaktirmaylami gidiyor tuvalete uyarıcı madde olmaz ya bağırsak sorunu çekiyor belliki benim bebeğim gibi 4 ayligindan beridir çiş tutuluyor klozete beze kaka yapmıyor cocuk binkere yüzlere 10 ayligiz kakaya ben çıkartılıyor.