Merve10 bizimki 5aylik olacak. Kakasını günde 1 bazen hiç yapmıyor. 2bucuk aydır böyle. Sadece anne sütü ile besleniyor. Çocuk Genel cerrahisine gittik, fitil verdi 10gun kullandik. Hiç bı düzelme olmadı. Doktor da bizi üniversite hastanesine yönlendirdi. İlaçlı ultrason yapılsın dedi. Ufacık çocuğa ilaç verdirmek istemiyorum açıkçası bı cozum bulursanız bana da haber verin 🙏🙏🙏