Deniz2705 Aysnnnnn emmiyor doğduğundan beri hiç emmedi sağıp sağıp verdim şimdide sütüm kesiliyor mama veriyorum
Elizkilic Aysnnnnn belki idrar yolu enfeksiyonu olabilir be im kızımda vardı idrar testi yaptırdık enfeksiyon çıktı
Nevarebeka1 Kaderlmc bende öyle düşünüp yüklendim suya simdlik bi sıkıntı olmadı teşekkür ederim canım
Mkblcvdr Aysnnnnn benim de öyle idi çişli bez sayısı çok az ve sarı idi sudan olsa gerek ilaçlama falan yapılmıştı bir iki hafta önce
Mkblcvdr Nevarebeka1 elti doktora gidince doktor öyle söylemişti birim herkeste rahatsızlık yaratmış ishal da bazen eşlik ediyor
atesvesu Nevarebeka1 aynı postu bende acmıstım sonra Dr goturduk bobreklerınde kum var dedı bol su ve hemen sunnet dedı
Mora Nevarebeka1 yetersiz beslenme eksik su alımı bizimde olmuştu sütüm yetmiyormuş hemen meme mama gittik düzeldi sonra
Nevarebeka1 Mora ek gıda da alıyor bizimki yetersiz beslenme olduğunu sanmıyorum ama susuzluktan oldu hem terliyor hem az su içiyor
123zeynepAli Nevarebeka1 benimde böyleydi doktor bol bol su verin dedi korkulacak bişey değilmiş çok su içsin geçer dedi
Emirinannesi12 Susuz kaldığı anlamına geliyor . Beslendikten sonra su verirseniz geçer . Aynısını bizde yaşadık. Doktor önerisi
Erolunannesi Nevarebeka1 benim bebeğimde yeni doğduğunda olmuştu (1 günlüken) doktorlar bende ki hormonlar bebeğe geçtiği için böbreklerde ki kristallerin rengi demişlerdi. Seninki 8 aylık sünnet de istiyo olabilir bilemedim inşallah ciddi bir şey değildir
220322 Nevarebeka1 canım arkadaşımın oğluda bu şekilde turuncuydu ve çişi azalmıştı . hemen sünnet ettirdiler bitiklik oluyormuş
Alka Nevarebeka1 Benimkide 8 aylık canım. Su nerdeyse hiç içmiyor. En fazla günde 2 3 kere bez degisiyorum. Ciside aynı koyu böyle . Çok terliyor . Ondan sanırım .