Nevarebeka1 Kuzular bebeğimin son iki bezinde pipisinin geldiği yerde pembesi bi leke oluyor görsel attım bi bakar mısınız
Aysnnnnn Nevarebeka1 kaç aylık aynısı dün benimde başıma geldi ilk yeni doğduğunda da olmuştu ozaman sıvıdan demişlerdi şimdi 4 aylık ara da su veriyorum mama veriyorum ama neden böyle oldu anlamadm birde çişini az yapıyor
poyrazveannesi55 Nevarebeka1 3 ay 24 günlük oğlum var 1 hafta önce bende bezinde gördüm ama şuan fındık sebebi ile köydeyiz Perşembe günü dotkor kontrolü var o zaman soracağım
poyrazveannesi55 Nevarebeka1 3 ay 24 günlük oğlum var 1 hafta önce bende bezinde gördüm ama şuan fındık sebebi ile köydeyiz Perşembe günü dotkor kontrolü var o zaman soracağım bende bilmiyorum
Elizkilic Aysnnnnn belki idrar yolu enfeksiyonu olabilir be im kızımda vardı idrar testi yaptırdık enfeksiyon çıktı
Mkblcvdr Aysnnnnn benim de öyle idi çişli bez sayısı çok az ve sarı idi sudan olsa gerek ilaçlama falan yapılmıştı bir iki hafta önce
Aysnnnnn Nevarebeka1 benimde aynı biberonla hiç içmiyor suyu çay kaşığı ile veriyorum öyle yutuyor sağlık ocağı hemşiremiz normal olduğunu söyledi terlede atar o yüzdende çiş yapmaz dedi ama benim içim hala rahat değil peki bez değiştirme durumunuz nedir
Nevarebeka1 Aysnnnnn her zamankinden birax daha az işiyor ama terle attıgı için çay kaşığıyla da içmiyor ki o zamanda oynuyor suyla
Elin34 Nevarebeka1 aynı şekilde bizimde oldu kan tahlili idrar tahlili temiz çıktı . Doktorumuz sıcak havalarda idrar kristalleşme yapar dedi. Bol bol emzirmemi söyledi. Sizinde ateşi yoksa. Eğer bundan dolayıdır. Bol bol beslemeye çalışın birde su verin bence havalar çok sıcak. Ama içiniz rahat etsin kan idrar tahlili yaptırın derim
Nevarebeka1 Elin34 ateşi huysuzluk vs yok cok şükür bi kez daha olursa götüreceğim doktora cok teşekkür ederim
Sedaaksyy Nevarebeka1 canım sıvı yetersizligi durumu bu , bol su içir , emziriyorsan daha sık emzir sütünün yettigine emin ol , mama ise takviye yap artır ve bol bol su ver , yetersiz sıvı alımında böyle kırmızı pembe veya turuncu lekeler görülür bezde
Deniz2705 Aynısı benim bebeğimde de oldu benim bebeğim 3 Ay 5 günlük bende korktum inşallah kötü bişey değildir
Deniz2705 Aysnnnnn emmiyor doğduğundan beri hiç emmedi sağıp sağıp verdim şimdide sütüm kesiliyor mama veriyorum