Yaş araları kısayken yap gitsin 😂 Ama ben 2. Ye pişman oldum malesef kafayı yemeye az kaldı. Biri 4 diğeri 1 yaşında hiçbişeye yetişemiyorum. Ya iki bebek arası 1 2 yaş olacak ya da 8 9 ara yaşlarda kıskançlık ve iki çocuk arasında kalma işlere yetişemek gerçekten zor oluyor.