BuseCan Umayinannesi21 gittim o çok önemli. Smear testi enfeksiyon falan bakıyor. Toparlanma sürecine vs
SeydAlyaMina Umayinannesi21 Şuanlık sıkıntı yok 2 ay oldu ama sonrasında tabi olmayacağı anlamına gelmiyor ihmal etmemek te fayda var tabi☺️
Ruyaalya Umayinannesi21 evet gitmiştim doğumdan sonra iyileşme sürecini kontrol etti ve doğum kontrol yöntemini veriyo
eylul19 Umayinannesi21 dıkıslere bakıyor.alttan muayene ettı herhangı bırsey kalıp kalmadıgına baktı herhalde bır sıkıntı yok dedı.1 snee sonra gel dedı bende gtcem ıns ertelıyorum hep🤣tatılde bnmkıde