10 aylık kızım dogdugundan beri hep zor geçmişti tek başıma büyütüyorum gurbetteyim ,hem alerjık hem kusan hem de gazlı bır bebekti hep yazın hayalini kuruyordum tatilleri düşünüyordum tatile gittik çok zordu döndük hastalandık diş çıkarttı çok bunaldım anneme yazlıga geldım burdada yeğenlerim var kızımın içine giriyorlar oda bazen gülüyor bazen huysuzlanıyor ama ben istemiyorum çok yakın teması hastalar çünkü gerçi biz de yine hastalandık bugun sabahta gözüme ayağıyla vurdu kızım gözüm kan topladı herkes nasıl darbe aldın kim vurdu diyor çok yoruldum çokkk of ne anlatayım ya tüm hayatım oldugu gibi kalsın ben sadece 1 gün bekar olduğum günlere dönmek istiyorum çok bunaldım çok stresliyim geçmiyor gececek dediler ama geçmiyor