Meryembudak zor zor zor
İlk doğdu çok gazlıydı sarılığı vardı çok zorlandık 3.aydan sonra tam düzeldi dedim alerji başladı 6 aylık oldu tam bitti alerji azaldı dedim artık ben yiyorum o yemesede olur dedim diş başladı şuan 7 ay 13 günlük sürekli mız mız kucak istiyo uyumuyo ağlıyo salyalı sonra atak haftası başlar o da yaklaştı ne zaman düzelcek acaba