nd1357 Islaklığı normal. Ben yine de kurulamadan pisik kremi surmuyorum. Yenidogan mi kullandi acaba? Bu pisik olayi enteresan. Her islak mendilin yorumlarinda pisik yapti yazanlar oluyor. Bebekten bebege degisiyor. Ben stok yapmadan once biraz aldim denedim mesela.