Arenmomm ilk başta prima kullandım güzeldi pişik olmadık, sonra uni baby 0-6 ay kullanmaya başladım hala da kullanıyorum bir sorun yaşamadık ilaveten baby me pamuk almıştım onunla da durulayıp kuruluyorum üstüne sonuçta kimyasal var hepsinde diye düşünüyorum