adm daha ne canlar kıyılacak . Ve ne canlar yanacak . En acısı da bu bir kaç gün aglanip üzülüp sonrasında unutulacak. Çünkü bende annemi aynı şekil kaybettim 11 yaşındaydım cinayet hem korkunç hem unutulması zor bı olay tabi tek fark var bu kızın öz babası öldürüyor o daha acı . O daha korkunç. Şimdi nasıl atlatacak o Yavru bu olayı 😔
O kadar çok etkilendim ki evin içerisinde korkuyorum çünkü o küçük kızda kendimi gördüm. Rabbim o caniyi hem bu dünyada hem ahirette diri diri yaksin 😠😢